Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Hop Horsens Udlejning ApS

Adresse: Fredsbovænget 2
Postnummer: 8700
By: Korning
TLF: +4572408700
Email: Kontakt@hophorsens.dk
CVR: 43768867

Betaling

Hop Horsens Udlejning ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Bank overførsel og EAN-betaling.

Hop Horsens Udlejning ApS står til ansvar for varen, indtil denne er leveret og opsat hos kunden eller afhentning fra vores adresse af kunden

Betaling trækkes først fra din konto, når en bindende aftale er indgået, hvilket i dette tilfælde betragtes som kundens online bestilling, samt Hop Horsens Udlejnings ApS’ manuelle bekræftelse, medmindre andet er specifikt aftalt eller fremgår af ordrebekræftelsen.

 

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og manualet bekræftet din ordre. Når ordren er bekræftet som en bindende aftale, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

 

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

 

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:

Denmark – Kroner (DKK).

Hop Horsens Udlejning ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende. Det fuldansvar for sikkerheden på falder i alle tilfælde: Pensopay A/S, Roms Hule 4, 3.sal, DK-7100 Vejle, CVR 36410876 (www.pensopay.com).

Hop horsens Udlejning ApS´s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol. Det fuldansvar for sikkerheden på falder i alle tilfælde: Aveo ApS, CVR: 34877939, Jægergårdsgade 118, 8000 Aarhus C (www.aveo.dk).

Levering

Leveringstiden starter fra din ordre er manuelt bekræftet med opsætning på aftalt adresse, på aftalt tidspunkt eller ved selvhentning.

Hop Horsens Udlejning ApS afsender varer med følgende:

●      Privat chauffører fra Hop Horsens Udlejning ApS.

Fragten bliver beregnet ud fra distance.

Du vil kunne vælge mellem at få produktet med “Levering, Opsætning, nedpakning og returnering” eller som “Kunden selv afhenter og levere produktet tilbage”.

Hop Horsens Udlejning ApS står til ansvar for varen, indtil denne er leveret og opsat hos kunden.

 

Fortrydelsesret

Kunden har fuld fortrydelsesret i op til 14 dage efter indgåelsen af den bindende aftale, dog senest 30 dage før begivenheden. Efter denne frist bortfalder fortrydelsesretten, medmindre andet er specifikt aftalt eller fremgår af ordrebekræftelsen.

Denne tilpasning er nødvendig for at sikre, at udstyr og planlægning kan gennemføres uden afbrydelser.

Ønske om brug af fortrydelsesretten skal meddeles skriftligt til Hop Horsens Udlejning ApS og være os i hænde senest 14 dage efter, at vi er informeret om dit ønske. Eventuelle returneringsomkostninger afholdes af kunden.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail Kontakt@hophorsens.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Hop Horsens Udlejning ApS at vurdere varens stand.

 

Reklamationsret

For kunder, der selv afhenter udstyr, skal eventuelle fejl eller mangler meddeles Hop Horsens Udlejnings ApS straks ved modtagelsen for at sikre, at Hop Horsens Udlejning ApS kan få udstyret fungerer korrekt til den planlagte begivenhed.

For kunder, hvor Hop Horsens Udlejnings ApS står for levering, sikres det ved levering, at alt udstyr er i korrekt stand og klar til brug. Eventuelle fejl eller mangler vil blive løst på stedet, før vi forlader lokationen.

Reklamationsretten bortfalder i tilfælde af forkert, ualmindelig eller uhensigtsmæssig brug af det udlejede udstyr. Læs mere I lejebetingelserne.

Hop Horsens Udlejning ApS dækker omkostningerne til returnering eller til at sikre, at det udlejede udstyr fungerer som forventet for kunder, der selv har afhentet udstyret.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Firmnavn: Hop Horsens Udlejning ApS

Email: Kontakt@hophorsens.dk

TLF: 72408700

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Hop Horsens Udlejning ApS, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse
  • Opstillingsadresse
  • Om arrangementet er en offentlig eller privat begivenhed
  • Opstillingstidspunkt og nedpakningstidspunkt
  • Polititilladelse JA eller NEJ.

Vi registrerer dine personoplysninger med det formål at levere varen til dig, samtidig med at vi overholder gældende lovgivningsmæssige krav og retningslinjer.

Personoplysninger, der registreres hos Hop Horsens Udlejning ApS, opbevares i overensstemmelse med gældende lovgivning. Disse oplysninger opbevares i op til fem år for at opfylde kravene i den danske bogføringslov. Efter denne periode slettes eller anonymiseres oplysningerne, medmindre der er et andet lovgrundlag for fortsat opbevaring.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Hop Horsens Udlejning ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Hop Horsens Udlejning ApS er: Mads Refshauge Jakobsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Hop Horsens Udlejning ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Hop Horsens Udlejning ApS.

 

Cookies

www.HopHorsens.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på HopHorsens.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Hop Horsens Udlejning ApS hjemmeside.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en pensopay betalingsløsning:

https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:

http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: kontakt@hophorsens.dk

Luk